Jodå!

Jag hade en bloggfri dag igår, haha det har jag ju iof ganska ofta. Men det är något med den här datorn som verkligen gör att jag inte vill sitta o blogga. Jaja, det får bli ett betydligt senare problem!

Igår hade vi Nala här också, Nala är Richards mammas hund. Hon o mira är nog bästa vänner, för dom busar som sjutton o är så sjukt söta ihop.
I måndags var jag faktiskt o skaffade kort på friskis också! De ni! Jag ska ha en sån gyminstruktion på måndag, blir bra de så jag får komma igång ordentligt med träningen.
Knät har iof inte blivit bättre, men jag var ute o sprang igår ändå. Det gjorde lite ont i början men när jag blivit ordentligt varm gick det hur bra som helst!

Sitter just nu o läser på aftonbladets hemsida för att se om alliansen kan få sina mandat dom saknar.. hoppas det så dom slipper allt strul med SD.
Spännande o se hur de går!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0