En dag närmare

Idag har varit en sån där dag då jag bara lääängtar tills jag får börja jobba som ica tant! Bara tanken på att man ska kunna få ett liv, någorlunda normala arbetstider, schema som räcker i 6 veckor och rast!
Alltså rast som innebär att jag kommer kunna få gå hem, eller fika eller vad jag vill.. Bara jag är tillbaka innan rasten är slut!
Tänk vilken lycklig hund vi kommer få här hemma!

Som ni kanske förstår så är jag inte så överdrivet lycklig med min arbets situation för tillfället, men hey! Jag får väl inte klaga när jag faktiskt har jobb, tom. att välja mellan!


Nu ska jag lägga mig o läsa lite underbar sookie stackhouse novell sen sova.. om jag nu kan somna när min kära samboende spelar Red Dead Redemption. Han svär ganska mycket när han spelar.. o det bästa är nog ändå att jag är liiite bättre på det än vad han är!
För en gång skull!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0