Tisdags mys is the shit!

Sitter hemma i soffan med Richard på högra sidan o Mira på den vänstra! Vi har ätit hemlagade köttbullar med kokt potatis och min hemmagjorda lingonsylt. Jag har städat hela lägenheten och tvättat idag, så nu unnar jag mig godis och julmust samtidigt som vi kikar på hockey.

Det känns som om min på väg att bli sjuk känsla har försvunnit, efter träningen mådde jag betydligt bättre! Skönt de, med tanke på att jag har ganska mycket inbokat denna vecka. Sabaton på torsdag, frissan på fredag och eventuellt jul på liseberg då också, plus att jag ska jobba hela helgen!

Nu ska jag springa ner o hämta det sista nere i tvätten, håller tummarna på att mitt tips går in idag, Mora o Luleå får allt se till o vinna..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0