Snö!

Trodde inte det var sant när jag klev upp 05.30 imorse och såg att det snöade ute! Kan inte annat än känna glädje över det. Sen att det tog någon timme så hade allt blåst bort och det var bara blött ute hör ju inte hit!
Det är tugnt att gå med mira på morgon promenad när jag börjar 7 på morgonen, halv 6 kliver jag upp för att hinna rasta henne och eventuellt äta lite.
Som tur är så händer det dock inte så ofta, men det är bra tugnt ändå!


Idag har jag varit duktig o lagat risotto med svamp, getost och färsk bladspenat, till det blev det en stark salami. Sjukligt gott! o jag längtar tills jag får äta min matlåda imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0