Nämen!

Kors i taket! Jag uppdaterar bloggen!! Hihi! Mitt liv har inte varit så spännande dom senaste veckorna, allat har liksom bara rullat på i ett hysteriskt tempo. TRäningen går väl som den ska, istorian har jag börjat med och jobbet går väl också bra.
Jag fyllde år för nästan en vecka sen, jag o richard hade en mysig kväll med bio o middag på hello monkey. Fick ett super snyggt halsband från Efva Attling.
Idag är jag ledig, jag va det igår också känner dock inte att jag har så mycket energi o sug till att gör något vettit. Ska tvätta lite, plugga och städa. Jobbigt när det är svårt att hitta motivationen, men jag får väl ta tummen ur arselet o faktiskt göra något!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0