Fuskis

Jag fuskar med premiären av julmust. Hade kanske kunnat vänta till 1:a advent, men jag älskar bara denna dryck så sjukligt mycket! Vi har haft en slapp morgon här hemma, Mira sov hos moster i Masthugget och richard var ut i går kväll. Jag dras liksom med av deras trötthet, men inser att jag måste ta o piggna till eftersom jag ska vara på jobbet om en timme.
Snön har såklart töat bort o det är bara slak o små små snö högar ute. Trist att det inte kundet få vara några minus ett tag så det kan få ligga kvar. Jaja, nu ska jag piffa mig det sista, bädda ner richard i soffan och traska till jobbet! =)


Kommentarer
Linnis

Det finns inget som heter fuska eller tjyvstartat när det gäller julmust. Bästa drycken i världen och borde drickas året runt! I påsk hade jag hade t.o.m. köpt på mig ett lager påskmust för att spara till mitt bröllop (3 Juli) för att få dricka det bästa även då. Men jag kunde inte låta bli dom så dom var slut innan april var slut ändå :(

2010-11-23 @ 12:14:44
URL: http://linnipinni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0