sitter hemma hos mamma nu o funderar stark...

sitter hemma hos mamma nu o funderar starkt på att fixa det sista med packningen så jag kan pysa snabbt imorgon. Känner mig inte så motiverad, men då är ju allt nästan färdigpackat också. Jag har varit himla duktig idag, både tvättat o tädat pärlan. Tanken är ju att jag ska sälja den nu när jag kommer ner till götet. Kommer bli sjukt svårt att vänja sig vid att inte alltid ha sin bil till hands. Men kollektivtrafiken ä ju himla bred, o cykel ska jag skaffa så det blir kanske inga problem. Sen har vi ju kvar Volvon också.. Jaja, nu ska jag se över packningen sen hoppa in i duschen.



Kommentarer
Ammi

Men hjärtat, jag längtar tills du kommer lite närmre mig! =)

2010-05-06 @ 22:01:27
URL: http://amelies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0