Hemma!

Nu har jag äntligen slagit mig till ro för att blogga lite. I fredags lämnade jag björbo o mamma för att åka ner hit till göteborg.

Från lördag till söndag var vi på Vann spa med rikchards familj eftersom bror robin fyllt 25. Vi va på vann i höstas bara jag o richard o jag är helt förälskad i det stället, poolerna maten o allt var toppen. Iaf när jag o R var där, nu var det inte lika bra gällande matbiten. Synd men jag ska absolut åka dit igen!


Igår gjorde vi det sista rycket här hemma, kartongerna är ute och lägenheten är hyffsat städad, det är jäkligt otacksamt när mira nu har kommit in i fällningsperioden, så det skulle egentligen behövas dammsugas här idag igen.

Idag står lite mer saker på schemat. Ska lägga ut min bil på blocket, duscha mira, fixa fästingshalsband o sen kommer det säkert mer på listan under dagen.
Gud vad ja känner mig vuxen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0