Dance, dance, dance!

Igår fick jag den stora äran att följa med gänget från bowlingen ut på middag o sen en mindre krogrunda. Vilka fantastiska människor!
Hade en super rolig kväll med mycket skratt, galna danser och underbara vänner!
Idag mår jag inte som jag förtjänar, jag mår betydligt bättre. Men då ska man också lägga till att jag inte drack speciellt mycket går heller. Jag har också fått den största aha upplevelsen på länge.. tänk att man kan åka taxi hem på natten utan ett behöva betala halva sin månadslön!

Detta gör ju att man faktiskt skulle kunna tänka sig åka taxi betydligt oftare.
Nu är det dags för frulle, de gillar jag!


Kommentarer
Ammi

2010-05-17 @ 11:37:04
URL: http://amelies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0