Som vanligt

Såklart, hade verkligen planerat att gå o träna idag, skulle egentligen inte börjat förrns 13.00. Men så frågade dom om jag kunde komma in till 11 istället. O pengakåt som man är kan jag inte tacka nej till dom två töntiga timmarna. Det känns nästan som om jag skjuter upp träningen hela tiden, men tro mig.. jag tycker verkligen det är galet skönt o få göra mina pass. Men dom senaste veckorna har tiden liksom inte räckt till.
Som ni kanske kunnat gissa så kommer jag spendera dagen på ICA Kvantum Sannegården. Ett lite lagomt värdelöst pass som 11-21.30.

Men man ska inte klaga, jag är oerhört tacksam över att jag har ett så pass bra jobb som ligger så nära!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0