Snälla, skäll lite på mig!

Jag vet att jag katastrof dålig på att faktiskt uppdatera här. Men sanningen är att jag har så himla mycket o göra så när jag väl är ledig blir det annat som prioteras. Jag är iaf lång ledig denna helg o igår åkte jag upp till Björbo för att tillbringa helgen med mamma o Rebecca. Mira fick såklart följa med så nu är vi tre människor o fyra stora hundar här i huset, tur att det är ett stort hus!
Julen kommer att spenderas på jobbet, som vanligt. Men eftersom jag slutar tre så åker jag o richard till Åsa för att fira julen med hans pappa. Nyår däremot blir lite annorlunda.. För första gången önskar jag nästan att jag skulle jobba på krogen, Richard åker upp till Funäsdalen så jag blir själv i tre veckor. Första skulle han vara borta i hela tre månader!!! Men han fick ett jäkligt bra erbjudande av chefen på avalon, så han kommer hem tidigare.

Nu tror jag att jag ska ta o pallra mig upp för att mysa i soffan med hundarna o fortsätta med mitt broderi som jag började på för jag vet inte hur länge sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0