Ojojojoj..

Det var väldigt många år sedan jag var i stan under mellandagarna. Hade helt glömt bort hur hetsigt det är och att folk blir som galna när rean sätter igång. Jag var ner en sväng på stan igår, men enbart för att jag var i behov av en miniräknare nu när jag börjar läsa matte idag. Det ver iof inte ett överdrivet tryck när jag var där nere, men då var jag nere väldigt tidigt också.
Själv har jag egentligt också syndat... jag har fluktat över ett par skor ganska länge, men som kostat på tok för mycket men i lördags surfade jag inte på sidan o såg att de var nedsatta. Klick sa det o nu väntar jag med spänning på att dessa ska komma hem till mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0