Juldags mys!

Efter en mer eller mindre stressig dag igår fick vi tillslut sätta oss i soffan o drick glögg. Åsa välkomnade oss varmt och vi han se halva kalle iaf. Gårdagen var mer eller mindre seg på jobbet, mer folk än jag hade väntat mig men fortfarande långt ifrån stimulerande mycket.


Detta är första gången på väldigt många år som jag kommer vara i stan under mellandagsrean. Hade helt glömt bort vilken otrolig hets det är på folk när det sätter igång. Läste om att det hade varit sinnessjuka köer till media markt i bäckebol i morse när dom öppnade.
Jag har iof redan syndat också, ett par stövlar som jag fluktat efter så länge men som kostat på tok för mycket var nere för halva priset, så jag kunde helt enkelt inte låta bli o klicka hem dem. Nu gäller det bara att hålla igen dom kommande dagarna också så inte alla pengar försvinner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0