varierande uppdatering

Alttså, det är himla svårt att ha tid att uppdatera bloggen, alla som bloggar på heltid måste lägga ner så sjukt många timmar framför datorn. Hur gör ni som jobbar också? När jag jobbar så hamnar bloggen i kläm, kan bero på att det är så mycket annat som ska göras varje dag efter jobbet. Får ta en funderare över det här o se hur man ska strukturera upp det. Kan ju lägga upp som mål att iaf försöka skriva ett inlägg om dagen.

Jag är iaf ledig idag, o vi är klara med städningen av lägenheten. Ska åka till den idag för att kolla över golven en gång till. Vägrar åka dit på att man inte städat ordentligt. Dom har inte varit o besiktigat lägenheten heller, det är märkligt.. fast tänker man efter så är det ju härjegårdar i ett nötskal.

Det är något cp fel på mina inställningar på bloggen också, tror jag iaf. Redigeraren som man skriver i verkar inte funka som den ska. Får använda standard komandon för att få mellanrum mellan raderna, det är sjukt irriterande... någon som vet hur detta kommer sig?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0