Samma vanor.

Igår jobbade jag o efter det så åkte vi direkt till lägenheten för att börja städa ur den. Det värsta är att när jag väl börjar städa något så har jag svårt att sluta.
Ett badrum kan du ju faktiskt städa hur länge som helst utan att du blir nöjd. Nu är iaf både toaletten o badrummet klart, köket nästan klart. Har lite pill kvar där men det kommer vi nog fixa efter jobbet idag.
Det ända stora projektet som är kvar i lägenheten är fönsterna. Hoppas på ok väder i eftermiddag så man kan ta tag i det.


Idag har jag fått sovmorgon, skulle egentligen vara ledig men den största krogen som ligger i tänndalen har stängt, så för säkerthets skull så jobbar jag idag ändå.
Nu ska jag fylla magen med lite frulle o sen piffa mig för jobb.


Kommentarer
Ammi

"Du ska städa toaletten så ren att du kan slicka på toalettringen när du är klar" Moahaa! Saknar dina skift på donken!

2010-04-24 @ 17:13:22
URL: http://amelies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0