Nu så..

Efter denna säsong så har jag verkligen rätt att skylla på mitt arbete när det gäller uppdateringen.
Dom senaste 40 dagarna har jag jobbat runt 340 timmar sammanlagt.
Räkna ut själv hur mycket fritid man får av det!
Nu är jag iaf ledig, första dagen efter påsk och det känns hur gött som helst. Vi ska klä på oss längdåknings matrialet och ta en tur på fjället.
I helgen är det dags, då går flyttlasset ner till göteborg.. vill vi prata om ångest kan vi börja där. Vi har inte packat någonting, så det kommer bli minst sagt härjigt dom kommande dagarna.
Nu kom familjen in genom dörren efter morgonpromenaden, dags för frulle!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0