Länge leve mailen!

Jag har i alla år använt mig av hotmail, visst det har varit jäkligt mycket skäpmail som kommit men vad har det gjort? hur jobbigt kan det vara o radera några mail emellanåt?
Så tyckte man iaf när man alltid satt på msn, kunde radera dom så fort dom kom in osv. Nu är jag nästan aldrig online på msn och projektet att radera skräpmail har blivit betydligt större.
Det som fick mitt liv att ta den bästa vändningen på länge var när jag införskaffade mig det bästa som hänt världen, iPhone 3gs.

Nu fick jag skaffa mig en ny mail, en gmail som jag kunde synka med min telefon o vips, vad va hotmail för något.
Såklart måste jag ju ha kvar mailen ett tag till eftersom jag haft den i så många år.
Så nån gång ibland när jag kommer ihåg loggar jag in o möts av den underbara synen av minst 100 mail, o ja.. 99% är bara skit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0