Allt finns

Jag slutar inte förvånas över hur bekvämt det kommer bli att bo här. Allt finns inom en radie av 10 min promenad.
Gym, affär, klädaffär, fik, restaurang, pizzeria, bowling, bank, bolaget, apotek, Burger king, statoil, kiosker, fiskhadlare, frisör, solarium, busshållplats tom en curlinghall!
Man kommer aldrig behöva åka någonstans när alla bekvämligheter finns så nära.
Vi tog en frukost på ett cafe på strandpromenaden, Nellys.. kanske inte det bästa men det fanns kaffe o något att äta. Då var det bara ett av alla vi sprang på. Måste ta någon dag o testa alla cafeer här i krokarna så jag vet vart jag o Ammi ska gå o fika när hon kommer o hälsar på!

Nu ska jag försöka googla fram vart närmaste återvinningcentral finns, sen blir det att fortsätta skruva på ikea möblerna!


Kommentarer
Ammi

Wiho!! Fan va söt du är som provfikar överallt, det uppskattas mycket ska du veta!

2010-04-21 @ 11:51:56
URL: http://amelies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0